RPC/NFS programovani

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Srpen 26 12:29:24 CEST 1997

Ondrej Palkovsky wrote:

> Chystam se naprogramovat neco na zpusob NFS serveru pro Linux, a hledam
> zpusob, jakym by to bylo mozno co nejjednoduseji udelat. Mohl by mi
> nekdo poradit, kde sehnat na internetu dokumentaci? Nasel jsem nekde
> take program rpcgen, bohuzel jsem nebyl schopen zjistit jakym zpusobem
> ho pouzivat.

Mozna by ti pomohl Linux Journal 37 - The virtual File System - teda
jestli chces, aby se ten vysledek dal mountovat apod. Ale obavam
se, ze budes muset spise vyuzit v konferenci doporucovany
postup "Kernel Source Is Your Friend"

					Edheldil