RPC/NFS programovani

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Středa Srpen 27 13:47:28 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Jaroslav Benkovsky <benkovsk na pha.pvt.cz>:
-> > Chystam se naprogramovat neco na zpusob NFS serveru pro Linux, a hledam
-> > zpusob, jakym by to bylo mozno co nejjednoduseji udelat. Mohl by mi
-> > nekdo poradit, kde sehnat na internetu dokumentaci? Nasel jsem nekde
-> > take program rpcgen, bohuzel jsem nebyl schopen zjistit jakym zpusobem
-> > ho pouzivat.

-> Mozna by ti pomohl Linux Journal 37 - The virtual File System - teda
-> jestli chces, aby se ten vysledek dal mountovat apod. Ale obavam
-> se, ze budes muset spise vyuzit v konferenci doporucovany
-> postup "Kernel Source Is Your Friend"

Uff on nepotrebuje nic s jadrom, NFS server moze v klude bezat ako aplikacny
program hoci na DOS-e. NFS klient to je nieco ine. Ale staci si prestudovat
popis RPC a volania NFS...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar