Okolni pocitace?

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Srpen 26 12:51:07 CEST 1997

Petr Snajdr wrote:

> 7.0 bude asi dost problem. Ja ho neprectu ani v MS Office95 ;-)

Martin Mares sem kdysi posilal program unword.c na prevod
MSW -> ascii. Funguje to ale jen do verze 7.0, myslim,
a navic nezvladne vsechny docy ani do tehle verze.
Ale ty asi pod terminem msw 7 myslis ten z office 97, ne?
Tak to ja nazyvam 8.0. Format se opet zmenil. Typicky
po Mrkvosoftim zpusobu pridali par nepodstatnych blbosti, ktere
ale zpusobuji, ze to neprectes programy, ktere pracovaly
s predchozimi verzemi.

Nic moc. Nediv se, kdybys videl, jak je ten format _zprasenej_..

> Nesel by pouzit WordViewer pod WINE ( resp. pod WABI ) nebo pod Windows
> pod DOSEMU ?

pak je snad jeste cesta doc->rtf->tex... nekde v TUG snad o tom
neco bude...

				Edheldil