Okolni pocitace?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 26 14:54:39 CEST 1997

Hi,

> Martin Mares sem kdysi posilal program unword.c na prevod
> MSW -> ascii. Funguje to ale jen do verze 7.0, myslim,
> a navic nezvladne vsechny docy ani do tehle verze.

   To je pravda ... zmineny programek jsem kdysi napsal kvuli zkonvertovani
par desitek souboru z jiz postarsiho M$Wordu a neminim jej jakkoliv dale
vyvijet -- uz proto, ze lusteni wordovskeho formatu mi stacilo jednou
za zivot :-)  [samozrejme patche se akceptuji...]

   Program je k dispozici na

	ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/misc/unword.c

> Nic moc. Nediv se, kdybys videl, jak je ten format _zprasenej_..

   Radeji nevidet... :-|

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"They'll release Windows 96 when 95 finishes loading."