Mgetty zvedne telefon hned

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Srpen 27 11:32:55 CEST 1997

Dobry den

Nevite prosim nekdo jak nastvit mgetty aby zvedala telefon az po X-tem
zazvoneni. Nastavim si minicomem S0=6 pro zvedani po sestem zazvoneni.
Kdyz spustim mgetty pak mi ale modem zvedne hned po prvnim zazvoneni.
Kdyz pak mgetty ukoncim a podivam se minicomem tak je v registru S0=0 .

Prohledal jsem konfiguraky v /etc/mgetty-sendfax ale nikde zadny modem
init string nema a v manualu se o jinych konfiguraci nepise a v
/etc/mgetty+sendfax/mgetty.config mam vsechno odkomentovane (tedy
u nastaveni linek).

S pozdravem