Mgetty zvedne telefon hned

Matus Hrusovsky (Linux) mathew-l na linux.za.internet.sk
Středa Srpen 27 14:08:56 CEST 1997

On Wed, 27 Aug 1997, Petr Simek wrote:

> Dobry den
>
> Nevite prosim nekdo jak nastvit mgetty aby zvedala telefon az po X-tem
> zazvoneni. Nastavim si minicomem S0=6 pro zvedani po sestem zazvoneni.
> Kdyz spustim mgetty pak mi ale modem zvedne hned po prvnim zazvoneni.
> Kdyz pak mgetty ukoncim a podivam se minicomem tak je v registru S0=0 .

Linku dviha mgetty a nie modem, takze na modeme ma byt nastavene S0=0,
a mgetty spustit s parametrom '-n x' kde x je pocet zvoneni.

> S pozdravem

> |                             petrsi na jcu.cz                              |

S pozdravom Matus Hrusovsky

_ _
Matus Hrusovsky                             E-mail: matus na opticom.sk
Technical Administrator                     HTTP: www.opticom.sk
OptiCom s.r.o.                              Tel: +421 89 623143
M.R.Stefanika 33, 010 01 Zilina, SK         Fax: +421 89 623144