Mgetty zvedne telefon hned

Středa Srpen 27 16:00:24 CEST 1997

> Nevite prosim nekdo jak nastvit mgetty aby zvedala telefon az po X-tem
> zazvoneni. Nastavim si minicomem S0=6 pro zvedani po sestem zazvoneni.
> Kdyz spustim mgetty pak mi ale modem zvedne hned po prvnim zazvoneni.
> Kdyz pak mgetty ukoncim a podivam se minicomem tak je v registru S0=0 .

Mgetty zvedne telefon hned, protoze modem posila pocitaci RING
(textove~) pri kazdem zazvoneni. Ze to modem po X zvonenich zvedne sam, je
vec jina. Automaticke zvedani je zakazane zcela spravne, protoze modem
nemuze tusit, zda pocitac je pripraven na prijem dat. Ja si pamatuju, ze
jsem menil primo ve zdrojaku smycku, ktera cetla ten RING.

Hned za tou smyckou uugetty posilala ATA (cili: zvedni to, smejde! Skoda,
ze se ATA neda poslat spojovatelce u nas na kolejich, grrrrrr).

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/