Mgetty zvedne telefon hned

Pavel Ruzicka pavouk na k332.feld.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 28 14:00:15 CEST 1997

> vec jina. Automaticke zvedani je zakazane zcela spravne, protoze modem
> nemuze tusit, zda pocitac je pripraven na prijem dat. Ja si pamatuju, ze

To neni tak uplne pravda. V okamziku, kdy pocitac neni pripraven, tak nema
nahozen DTR. Takze modem POZNA, ze pocitac je pripraven s nim
komunikovat, kdyz ma nahozeno DATA TERMINAL READY (Modem  nastaven AT&D2).
Ale takhle to funguje u AGetty. Myslim, ze to softwarovy zvedani je hlavne
kvuli hlasovym funkcim. Jinak mi prijde systemove cistsi, kdyz si to
hardware udela sam...

                                                 Pavouk