PPPD - Protocol driver not attached

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Středa Srpen 27 16:19:49 CEST 1997

Petr Simek wrote:

> Na Linuxu mam kartu Cyclades. Po spojeni (a spusteni PPPD) dojde k
> vyjednani IP adresy, ale pak PPPD vypise v subjektu uvedenou hlasku
> a skonci PPP spojeni , viz vypis z debug logu :   (zkracene)
>
>  pppd[181]: Using interface ppp0
>  pppd[181]: Connect: ppp0 <--> /dev/ttyC0
>  .... vypusteno - informace o PPP spojeni
>  pppd[181]: local  IP address 160.217.1.251
>  pppd[181]: remote IP address 160.217.1.201
>  pppd[181]: ioctl(SIOCSIFFLAGS): Protocol driver not attached

[...}

> Zkousel jsem nenatahovat ovladace a pppd pro ty RISCOMy , ale vysledkem je
> to same.

Asi jste 'nenatahovat ovladace a pppd pro ty RISCOMy' spravne.

Jedna se o (znamou) chybu na strane SDLcomm karet. Pokud je
rozjedete, tak uz se pppd od dialup-u nechytne.

Bud:
- opravite driver RISCOMu nebo
- sahnete do zdrojaku linuxu a naalokujete ppp natvrdo
- nebo pouzijete nejaky spinavy trik *)

*) Spustite pppd pro vsechny devices dialupu (parametr -mn
nebo tak nejak), pak nakopnete pevny linky a na zaver
pokillujete dialupy.

P.S. Nekdy me pripada, ze sysadmin a najemny vrah musi mit
stejne silny zaludek. :-D

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |