PPPD - Protocol driver not attached

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Srpen 27 16:43:22 CEST 1997

On Wed, 27 Aug 1997, Kristof Petr wrote:

> Asi jste 'nenatahovat ovladace a pppd pro ty RISCOMy' spravne.
>
> Jedna se o (znamou) chybu na strane SDLcomm karet. Pokud je
> rozjedete, tak uz se pppd od dialup-u nechytne.

Mohl by byt tedy problem v nasledujicim ? :

Puvodne jsem do jadra pripkompiloval krome podpory pro Cyclady take
podporu pro RISCom/8 v domeni ze to ma neco spolecneho s RISCom/N2.
Pak jsem zjistil ze je treba modul, ale podporu jsem tam jiz nechal.
Takze ted kdyz nenahodim RISCom/N2 modul tak mi to stejne blokuje ta
podpora v jadre pro RISCom/8 ?

> P.S. Nekdy me pripada, ze sysadmin a najemny vrah musi mit
> stejne silny zaludek. :-D

Hmm...