diald+pppd a timeout (fwd)

Matus Hrusovsky (Linux) mathew-l na linux.za.internet.sk
Středa Srpen 27 18:28:56 CEST 1997

---------- Posielam to znova mam dojem ze to nepreslo (sorry) ----------
	Hi !

Uz som to tu raz pisal, no nedoriesil som ten problem.
Ide o nastavenie timeout pre odpojenie modemu.
Server ma spusteny diald pre vytocenie na poziadanie,
ten spusti pppd - a ten (mam taky dojem ze pppd a nie diald)
spojenie po necinnosti asi cca 60 sec odpoji - co je nevhodne.
potreboval by som to nastavit tak aspon na 10-15 minut,
no akosi to nemozem nikde najst -   skusal som parametre lcp-echo-xxx
ale tie na to nezabrali.

		Vdaka za pomoc.

S pozdravom Matus Hrusovsky
_ _

Matus Hrusovsky                             E-mail: matus na opticom.sk
Technical Administrator                     HTTP: www.opticom.sk
OptiCom s.r.o.                              Tel: +421 89 623143
M.R.Stefanika 33, 010 01 Zilina, SK         Fax: +421 89 623144