Update SLAKWARE

Středa Srpen 27 16:05:21 CEST 1997

> Akym sposobom sa da spravit Update systemu SLAKWARE 3.0 na 3.2
> Napada ma najjednoduchsi sposob a to spravit botovacie diskety, zalohnut,
> etc, home, a este nejake konfiguraky. Potom nabootovat a spravit klasicku
> instalaciu bez formatovania disku. Ale to asi neni to prave, ze ? Akym
> sposobom by som sa zbavil nepotrebnych veci a zaroven updatol tie ktore
> potrebujem ?

Ja myslim, ze JE to to prave. Automaticky to asi pujde tezko, protoze
byste na ten system nesmel sahnout. O neco takoveho se pokousi RedHat se
svymi RMP, ale kdyz vsechno v RPM neni... a pak je to v ******

A navic: na svem systemu jsem nejvetsi autorita JA - aspon doufam :-).
Takze mam k "automagic upgrade on fly" vrozenou neduveru.

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/