PPPD - Protocol driver not attached

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 28 15:59:02 CEST 1997

On Wed, 27 Aug 1997, Kristof Petr wrote:

> Asi jste 'nenatahovat ovladace a pppd pro ty RISCOMy' spravne.

Ano - zapomel jsem na skript ktery mi spustil linuxppp.o

> Jedna se o (znamou) chybu na strane SDLcomm karet. Pokud je
> rozjedete, tak uz se pppd od dialup-u nechytne.

> - nebo pouzijete nejaky spinavy trik *)
>
> *) Spustite pppd pro vsechny devices dialupu (parametr -mn
> nebo tak nejak), pak nakopnete pevny linky a na zaver
> pokillujete dialupy.

Rad bych se zeptal na podrobnosti :

Spustim tedy pppd s volbou -mn nad /dev/ttyC0-7 , pak teprve nahodim
linuxppp.o , potom killnu vsechny pppd nad ttyC0-7 a pak nahodim
mgetty nad ttyC0-7 ?

Bude to fungovat i nasledujicim pripade :

po nahozeni pppd nad dialup budu mit pro ne vytvoreny interface, dale
se mi vytvori interface pro synchronni linky. Pak zrusim dialup ale misto
(v kernelu ?) pro ne zustane takze pri spojeni mgetty-pppd to bude nadale
fungovat. Prijde ale nasledujici situace - dialupy jsou zavesene a na
synchronni lince dojde k chybe, pppd zavesi. Nekdy se mi dokonce stane ze
zdechne modul linuxppp.o - takze mam skript ktery to hlida a udela
rmmod/insmod a znovu spusti pppd nad synchronni linkou. Kdyz tedy dojde k
'reinstalaci' modulu linuxppp.o pri nenahozenych pppd nad dialup linkach,
znamena to ze je zase vsechno v tahu nebo to bude fungovat ?

> | Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |

Diky