DOSemu

Michael Polak Michael_Polak na p0.f85.n420.z2.fido.cz
Sobota Srpen 30 12:48:26 CEST 1997

Hi,

#define FROM ""Tomas Kouba""
#define TO   "All"

 TK> S timhle jsem tu uz byl, ale stale to nefunguje.
 TK> Potrebuji rozchodit DOSemu pod Linuxem SARAH (RedHat 3.1), jadro
 TK> 2.0.20.
 TK> Pri spusteni dos me to vyhodi zpet do sh bez jakekoliv hlasky. Nepokusi se
 TK> vube o boot DOSu. Mate-li nekdo fungujici konfiguraci a image poslete
 TK> prosim, nebo poradte.

Mam podobny problem. Uz parkrat jsem si hral s /etc/dosemu.conf, a podarilo
se mi dosahnout i ruznych chybovych hlasek, ale nabootovani DOSu nikdy...

bye, Chao-c' [xchaos na main.naf.cz]

--- Chaos generator
 * Origin: ChaosNet WeLL BBS, +420-2-3517637, open 22-08, speed 1440 (2:420/85)