DOSemu

Dzon dzon na writeme.com
Neděle Srpen 31 00:27:20 CEST 1997

>  TK> S timhle jsem tu uz byl, ale stale to nefunguje.
>  TK> Potrebuji rozchodit DOSemu pod Linuxem SARAH (RedHat 3.1), jadro
>  TK> 2.0.20.
>  TK> Pri spusteni dos me to vyhodi zpet do sh bez jakekoliv hlasky. Nepokusi se
>  TK> vube o boot DOSu. Mate-li nekdo fungujici konfiguraci a image poslete
>  TK> prosim, nebo poradte.
>
> Mam podobny problem. Uz parkrat jsem si hral s /etc/dosemu.conf, a podarilo
> se mi dosahnout i ruznych chybovych hlasek, ale nabootovani DOSu nikdy...

Ja se zas marne asi mesic pokousel rozjet DOSEMU na instalacnim CD RH 4.1.
[zil jsem s predstavou ze kdyz uz je neco v baliku na CD ze by to snad
spolu mohlo fungovat.. :-(]
Vracelo me to s hlaskou vm86plus service not available in your kernel,
nepomohl zadny emu-modul.
Rozbehal jsem to bez problemu az pote, co jsem si stah' novejsi verzi
DOSEMU ;-) [tusim 0.66]

                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com
                                        http://www.4vision.cz/osoby/~dzon