povidani o instalaci RedHatu Mustang

Pondělí Prosinec 1 00:48:13 CET 1997

On Sun, 30 Nov 1997, Michal Vitecek wrote:

>     Redhat 5.0 je uz asi od odpoledne volne k downloadu z ftp.cdrom.com,
> takze pokud nechcete cekat na onu kyzenou zmenu chmod 775 ;), tak uz
> muzete zacim tam.

Prave jsem se koukal na ftp://ftp.cdrom.com/pub/linux/redhat a adresar
redhat-5.0 ma prava 000. Asi uz na to prisli, pote co se jim zacaly
skvarit draty. Ale stejne bych radsi pockal az to budu mit pod nosem na
sunsite, odtamtud to mam pravidelne pres 200 kb/s, z ftp.cdrom.com ted jen
15 kb/s. Doufam jen ze me ted modemisti neutlucou. Z toho sunsite bych
tedy komplet binarni distribuci RedHatu 5.0 mel mit stazenou asi za ctvrt
hodiny. Neeeee nemlat me tim modemem, neeeeee......

Leos Bitto