Trochu offtopic - Perl

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Pondělí Prosinec 1 08:18:57 CET 1997

On Fri, 28 Nov 1997, Michal Krause wrote:

> 1. Nevite nekdo, jestli lze Perl script zkompilovat do binarky ? Pokud
> se nepletu, tak to dela Perl jako takovej pred spustenim scriptu. Perl
> mi vyhovuje, protoze se v nem pise snadno, ale potreboval bych maximalne
> urychlit dobu spusteni.

Pokud chcete spoustet skripty od webserveru, vim o dvou cestach jak
se vyhnout pomalemu startu. V obou pripadech je to udelano tak, ze web
server predava pozadavky trvale bezicimu prog.

a) Prikompilovat do apache modul perl. Je to takova specialitka. Bezi Vam
pak trvale perl skripty.

b) FastCGI rozhrani. Rozhrani je popsano na  www.fastcgi.com  . Je to
obecne rozhrani. Aplikace mohou dokonce bezet na jinem stroji nez
webserver.

Ja pouzivam FastCGI. Do apache se prida modul fastcgi. Perl se musi
prekompilit s knihovnou sfio. Chodi mi to zatim pekne.

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Skoda Informatika		phone: +420 19 7721366