AMD PCNET ovladac

Úterý Prosinec 2 11:44:20 CET 1997

On Tue, 2 Dec 1997 antonin.klein na spt.cz wrote:

> Pouzivam Linux Slackware 3.1.0. (Slackware96) s jadrem v2.0.0.
> Nemohu nalezt ovladac pro ethernet kartu AMD PCnet PCI (10Mb)
> dodavanou s HP Vectra VL 5.
> Muze mi nekdo poradit, kde je mozne tento ovladac ziskat ?
>
> 	Diky
> 		Tonda

Na jakysi pocitac HP Vectra jsem take kdysi instaloval Linux a uspesne
jsem pouzil driver ktery je oznacen jako "AMD LANCE and PCnet (AT1500 and
NE2100)". Ten pocitac byl 486DX2/66, ethernet karta byla ISA. Na
detekovani jsem pouzil bootovaci disketu od RedHatu 4.neco, tam je
kernel se spoustou modulu a jeden se mi proste chytil. :-)

Leos Bitto