AMD PCNET ovladac

Michal Choura mc na unix.euromise.cz
Úterý Prosinec 2 19:51:07 CET 1997

On Tue, 2 Dec 1997 antonin.klein na spt.cz wrote:

> Pouzivam Linux Slackware 3.1.0. (Slackware96) s jadrem v2.0.0.
> Nemohu nalezt ovladac pro ethernet kartu AMD PCnet PCI (10Mb)
> dodavanou s HP Vectra VL 5.
> Muze mi nekdo poradit, kde je mozne tento ovladac ziskat ?

Pokud to jsou ony, tak na nejake PCI karty z HP Vecter jsem nekde
sehnal patche do obvyklych ovladacu sitovek v kernelu, ale bohuzel uz
vubec netusim, kde (myslim dokonce, ze to bylo odnekud z cech). Zkuste na
to jit s kanonem (na vrabce:-) -- altavistou, nebo mozna na
www.linuxhq.com, uz opravdu nevim. Kdyztak se ozvete, asi to jeste nekde
budu mit.

> Diky
> 		Tonda

	Michal Choura
--
Michal Choura          e-mail: Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/