RedHad

Jiri Sachl ing. Jurasoft na hotmail.com
Úterý Prosinec 2 13:29:26 CET 1997

Dobry den,

predem se omlouvam vsem kterym bude muj dotaz pripadat trivialni. Mam
v kancelari jeden comp ( 486/dx4 100 MHz, 8MB RAM, 603 HDD, bez
CD-ROM ) ktery vyuzivam jako robota na IRC. Dosud jsem pouzival win
3.11 a soft mIRC s radou scriptu. Protoze to ale neni to nejlepsi
reseni a nejlepsi soft pro roboty na IRC je eggdrop pro Linux tak
jsem se rozhodl, ze na tuhle starou masimu dam Linuxe. Dle vsech
dostupnych zdroju co jsem procetl ( v cestine - anglicky umim velmi
malo ) je z Linuxovych distribuci pro me nejvyhodnejsi ( z hlediska
instalace, konfigurovatelnosti, atd ) RedHad 4.2. Do I-netu jsem
pripojenej pevnou lajnou s pevnou IP adresou a jsem schovanej za
firewallem ( grrrrr... ). Standartni 3Com, Trident.

A ted ten dotaz. Co budu moci s touto konfiguraci compu z RedHadu
pouzivat; na co mohu hned zapomenou? Jo mame sit peer-to-peer Win 95,
planujeme prejit na NT.

Na cenu na tak slabej comp instalovat RedHat? Od rana stahuju
instalaci celeho adresare i386 na svuj lokalni ftp server abych
odtamtud mohl pote provest instalaci.

Diky vsem kteri mi poradi v me nevedomosti. Zadny uceny z nebe
nespadl. Linux je pro me novum, ale v M$ woknech jsem zase vic nez
dobrej.

Jeste jednou diky

Jiri Sachl ing.
Jurasoft na hotmail.com