RedHad

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 2 12:56:18 CET 1997

>Dobry den,
>
>predem se omlouvam vsem kterym bude muj dotaz pripadat trivialni. Mam
>v kancelari jeden comp ( 486/dx4 100 MHz, 8MB RAM, 603 HDD, bez
>CD-ROM ) ktery vyuzivam jako robota na IRC. Dosud jsem pouzival win
>instalace, konfigurovatelnosti, atd ) RedHad 4.2. Do I-netu jsem
>pripojenej pevnou lajnou s pevnou IP adresou a jsem schovanej za
>firewallem ( grrrrr... ). Standartni 3Com, Trident.
>
>A ted ten dotaz. Co budu moci s touto konfiguraci compu z RedHadu
>pouzivat; na co mohu hned zapomenou? Jo mame sit peer-to-peer Win 95,
> [...]

No s 8MB budou asi trosku pomalejsi X window, ale jinak ten stroj muzete
pouzit na co jen si vzpomenete :-).
(Ja sam jsem linux provozoval pres 2 roky na 486/40MHz s 8MB RAM a 170MB diskem
--- vcetne X window a bylo to o dost rychlejsi nez Billuv zazrak verze 3; no
kdyz si clovek otevrel 5 xterm tak to zacinalo swapovat, ale dalo se to
vydrzet :-)

>Na cenu na tak slabej comp instalovat RedHat? Od rana stahuju

Slaby pocitac?!? To jenom Billovy produkty se nerozjedou na pocitaci
horsim nez PPro 479MHz s 234MB RAM a 4.9GB diskem :-)
(na kolejich na bezi studentsky server na 486/50MHz a na cteni posty to staci
--- obcas i na IRC, kdyz nehlidam (jinak to maji studenti zakazane :-))

>instalaci celeho adresare i386 na svuj lokalni ftp server abych
>odtamtud mohl pote provest instalaci.

>Jiri Sachl ing.

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael