RedHad

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Úterý Prosinec 2 14:14:10 CET 1997

Michael Mraka wrote:

> No s 8MB budou asi trosku pomalejsi X window, ale jinak ten stroj muzete
> pouzit na co jen si vzpomenete :-).
> (Ja sam jsem linux provozoval pres 2 roky na 486/40MHz s 8MB RAM a 170MB diskem
> --- vcetne X window a bylo to o dost rychlejsi nez Billuv zazrak verze 3; no
> kdyz si clovek otevrel 5 xterm tak to zacinalo swapovat, ale dalo se to
> vydrzet :-)

BTW: Mam pocit, ze na strojich s mene RAM neni doporucovano pouzivat
xterm - umi toho az zbytecne moc = zere moc pameti.Existoval neco
jako "Xterm Lite", ale ted nevim jak se jmenoval.

BTW: Kazdopadne ne spusteni Netscape to neni dobry napad pokud nema
clovek dost casu :-)

Na FTP,SMTP, WWW, SMB atd. servery ne moz zatizene je to mozna tak
akorat :-)

> Slaby pocitac?!? To jenom Billovy produkty se nerozjedou na pocitaci
> horsim nez PPro 479MHz s 234MB RAM a 4.9GB diskem :-)

BTW: Jen pro zajimavost jako minimalni doporucena velikost RAM pro
	NT 5.0 se uvadi 64 MB RAM ;-) a to je na svete teprve druha beta
	( po 5 letech vysvetlovani jak to bude vyborny produkt).

S pozdravem
   Petr Snajdr