RedHad

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Úterý Prosinec 2 14:08:18 CET 1997

Jiri Sachl ing. wrote:

> Dobry den,
>
> predem se omlouvam vsem kterym bude muj dotaz pripadat trivialni. Mam
> v kancelari jeden comp ( 486/dx4 100 MHz, 8MB RAM, 603 HDD, bez

[...]

> A ted ten dotaz. Co budu moci s touto konfiguraci compu z RedHadu
> pouzivat; na co mohu hned zapomenou? Jo mame sit peer-to-peer Win 95,
> planujeme prejit na NT.

- parkticky vsechno, ale nepoustel bych se do X Window
- k te siti - nainstalovat SAMBU, ktera obsahuje
	a, smbclient pro pristup do SMB siti, ktere
			pouziva Win95 a WinNT
	b, smb server ( smbd), ktery udela z Linuxu
		SMB server ( hlasi se se pak jako
		WindowsNT Server nebo LanManager )
	(BTW: Vse musi byt pres TCP/IP)

> Na cenu na tak slabej comp instalovat RedHat? Od rana stahuju

No ma, ale je to dolni haranice. Myslim, ze RH 4.2
nejde ani nainstalovat na pocitaci s mene RAM a i s 8MB
byvaji nekdy(!) problemy, ktere jaksi obchazi ( ted presne nevim jak)

> instalaci celeho adresare i386 na svuj lokalni ftp server abych
> odtamtud mohl pote provest instalaci.

BTW: Pozor na komoleni jmen pri cteni CDROM v ISO9660 RR
z Win95 nebo NT ! ( Win?? iso9660 RR neumi a tak zakracuji jmen na
8+3 znaku s  cimz se instalace RedHatu vyporada pouze
pri instalaci z lokalniho disku nebo (mozna) pri SMB instalaci, ktera
je ovsem v RH 4.2 nejak divna ( je nova  a nejspis ma chyby)

> Diky vsem kteri mi poradi v me nevedomosti. Zadny uceny z nebe
> nespadl. Linux je pro me novum, ale v M$ woknech jsem zase vic nez
> dobrej.

:-)

S pozdravem
   Petr Snajdr