Jeste jednou k clanku v PC Worldu

Úterý Prosinec 2 20:59:14 CET 1997

On Tue, 2 Dec 1997, Pavel Hanak wrote:

> Chci se jeste jednou vratit k clanku v PC Worldu. Rad bych, abyste se
> vyjadrili (jde mi predevsim o velmi zkusene a odborne zdatne uzivatele) k

Tak jo :)

[snip]
> [...]

Neni mi jasne, proc to neni realne, kdyz to spousta firem (a nejen firem)
tak dela. Uznavam to, ze je (mozna odlisne od jinych platforem) potrebne
nejake unixove know-how (ktere by melo byt pritomno, pokud se ve firme
nachazi aspon jeden absolovent technickeho smeru nejake vysoke skoly),
ale jde to a funguje to. Dokonce i v nasem state. (ted mne napada cynicka
poznamka, ze pri padu koruny muze nastat situace, kdy se vyplati zaplatit
odbornika (za mistni ceny), aby se se usetrilo na hardwaru (za svetove
ceny)...)

Nemluve o tom, ze omezovat aplikaci Linuxu (a potazmo unixu obecne) na
I-netovy server je hloupost. Lidi ve svete pouzivaji Linux k vsem moznym
ucelum (dokonce i k rizeni autobusove a vlakove dopravy, ovladani vytahu,
nebo vycviku velicich dustojniku v armade, co si tak vybavuju zajimavejsi
temata z rubriky "Linux Means Business" v LJ) a vyznamne procento tak cini
s uspechem.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]