Jeste jednou k clanku v PC Worldu

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Úterý Prosinec 2 19:35:53 CET 1997

Chci se jeste jednou vratit k clanku v PC Worldu. Rad bych, abyste se
vyjadrili (jde mi predevsim o velmi zkusene a odborne zdatne uzivatele) k
odstavci, ktery mi poslal pan Povolny. Respektuji to, ze slo o osobni
postu, a proto vypoustim vsechny veci osobniho charakteru. Jde mi o
to, aby mel pan Povolny moznost videt nahled lidi, kteri o Linuxu skutecne
hodne vedi a soucasne mi jde o to, aby to nas vsechny (tj. uzivatele
Linuxu) vedlo k hlubsimu zamysleni k tomu, jak dulezite je pusobeni na
verejnosti. Pro me osobne je to i dalsim potvrzenim uzitecnosti vzniku
Ceske nadace pro podporu free softwaru.

> On Tue, 2 Dec 1997, Pavel Hanak wrote:
>
> Tady by od vas bylo cestnejsi, kdybyste napsal:
> "Za _nazorem_, ktery jsem napsal ... si stojim. Nemyslim si, ze je to
> dnesni realita, ale stane se realitou, budou-li se objevovat podobne
> zavery v clancich. Pokud se nesrovnava s vasim presvedcenim doporucovat
> Linux do firem jako INET server, pak vam to samozrejme nikdo nemuze mit za
> zle, ale co vam dava pravo ho v podstate _nedoporucovat_. Mam dojem, ze
> znam mnoho zkusenejsich uzivatelu Linuxu (vy sam hovorite o dobe kolem pul
> [...]

Zkuste se prosim zamyslet, jak celou vec vidite vy.

S pozdravem

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2