Jeste jednou k clanku v PC Worldu

Ivo Zacek izacek na brno.bohem-net.cz
Úterý Prosinec 2 21:40:23 CET 1997

Pavel Hanak wrote:

> Chci se jeste jednou vratit k clanku v PC Worldu. Rad bych, abyste se
> vyjadrili (jde mi predevsim o velmi zkusene a odborne zdatne uzivatele) k
> odstavci, ktery mi poslal pan Povolny.

Jen hola fakta: v nasi firme zcela seriozne zvazujeme pouziti Linuxu v
systemech pro dispecerske rizeni technologickych procesu - zbyva doresit
nektere dilci problemy, ale nic principialniho tomu nebrani. Ja sam se
touto oblasti zabyvam od roku 1984, nekteri kolegove jeste dele. S
Linuxem pracuji od roku 1994 - presto se nepovazuji za superznalce.

Plest si vlastni nazor s PRAVDOU (psanou priznacne velkymi pismeny) je
bolesti mnoha lidi; u novinaru jde o velmi rozsirenou profesionalni
deformaci.

O inetovskych serverech vim malo, presto bych byl zadostiv se dozvedet,
co Linuxu CHYBI - zejmena kdyz vim, ze je timto zpusobem casto pouzivan.
My jej kazdopadne pouzivame jako vnitrni server v nasi firme (NFS, SMB,
WWW, mail, SQL). Drive jsme v teto funkci pouzivali NT, prechod na Linux
byl jednoznacne prinosem.

Verte nebo ne, i ja citim odpovednost za to, co sdeluji druhym lidem.
Neni to vysada novinaru, je to samozrejmost pro kazdeho poctiveho
cloveka.

--
Ivo Zacek <izacek na brno.bohem-net.cz>
pracuji pro Supervisory Systems s.r.o. Brno,