prosim otisknete to na konferenci (fwd)

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Středa Prosinec 3 11:31:05 CET 1997

Byl jsem pozadan, abych preposlal zpravu p. Povolneho do konference.
Proto tak cinim.

S pozdravem

Pavel Hanak

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 3 Dec 97 11:01:37 MET
From: Jan Povolny <inpov na fce.vutbr.cz>
To: hanak na brailcom.cz
Subject: prosim otisknete to na konferenci

Dobry den,

prave jsem docetl ohlasy na konferenci a jelikoz na ni nejsem
prihlasen (z duodu zavalu mailu), prosim, jestli byste nemohl
nasledujici radky forwardnout.

Trochu me mrzi, ze jste polozil svuj vyzkum verejneho mineni na
slove, ktery jsem z osobnich duvodu v mem mailu zduraznil.

Prectete si zrovna moji recenzi a pak mi tvrdte, ze jsem napsal
to, co mi podsouvate.

V recenzi, a to opakuji, jsem myslim zduraznil, ze Unix a potazmo
Linux je v domene internetu zatim neporazen, myslim, ze se to nachazi
tez na konci recenze.

Pravda, v dopisu panu Hanakovi jsem jiz pouzil tvrdsi slova, ale
podivejte se prosim kolem sebe. Ja tam, ikdyz se mi to nelibi,
vidim hlavne rozmach NT. A to je muj nazor, ne obecna pravda, aby
to bylo jasne, nic nezvyraznuji...

Kolik firem bezi na Unixu, kolik firem bezi na NT, kolik na OS/2 a
kolik na Linuxu!, hmmm....
Z mych omezenych znalosti mam dojem, ze vede s prevahou Unix (ale ne
Linux).

Tot vse...Jan Povolny