Linux a cestina

Jan Lana lana na cuckoo.karlov.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 3 11:49:40 CET 1997

> Muze mi, prosim, nekdo poradit? Rad bych pouzival LYX, coz by mi snad
> umoznilo vyhnout se alespon ve vetsine pripadu vyhnout se WORDu.

co se tyka LyXu, tak ten funguje "hezky cesky" i bez ceskeho nastaveni
X-ek. Alespon ja to tak pouzivam. Stacilo nekde v nejakem menu nastavit
jako klavesnici czech a uz to fungovalo. Dokonce ta mapa klaves byla
primo v instalaci, nemusel jsem nic vymejslet.

Jestli vam jde jen o tohle, muzu se podivat presne na to "co a kde", ted
si to z hlavy nepamatuju.

S pzodravem
                  Jan Lana