APC Back-UPS Pro 420

Martin Vysohlid vysohlid na ipp.cas.cz
Středa Prosinec 3 13:11:28 CET 1997

Ahoj!

>    Mam k Linuxovemu serveru pripojenu vyse zminenou UPSku, a rad bych ji
> rozchodil v nejakem inteligentnim rezimu. Bohuzel, zda se, ze neni
> kompatibilni s UPSkami Smart-UPS, pro ktere je pekny programek smupsd -

Nasel jsem popis vyuziti serioveho portu APC na:

http://159.215.19.5/techref.nsf/b0b564562cbb6e28052563700070eac0
/36f68866af174dcf8525614f007bfffc?OpenDocument
(to ma byt jeden radek ;-))

Tam pisou, ze Smart Pro proste nic inteligentnejsiho nez komunikaci
pres 3 draty (powerfail, low batery, UPS shutdown) neumi.

> ten nechodi. Zkousel jsem se divat statserial-em na seriove draty abych
> videl, jak za ne ta UPSka taha, ale zda se, ze 'dumb' mod vubec neuznava -
> prechod na bateriovy provoz se na tom vubec nepozna. Minicomem jsem
> poznal, ze ta UPSka je 'smart', cili ze komunikuje pomoci prikazu
> posilanych pres seriovy port

Co povidala? Je to opravdu smart?
BTW: Ta UPS je Plug & Pray. Nerika neco kvuli tomu. Nebo co to vlastne
znamena to PNP?

Martin