Jeste jednou k clanku v PC Worldu

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Středa Prosinec 3 12:00:48 CET 1997

Pavel Hanak <hanak na brailcom.cz> wrote:

> nebylo

K tomu celemu bych snad jen dodal nektera drobna fakta. Nase firma dela pro sve
zakazniky obcas i Internetova pripojeni, Internetove servery a Intranetova (joj,
to je hezke moderni sluvko :-) reseni. Na vsechny ty veci pouzivame Linux a mame
s nim ty nejlepsi zkusenosti. Po pravde receno, je to to jedine co funguje.
Nekolikrat jsme bohuzel byly dotlaceni do pochybnych experimentu na jeste
pochybnejsich platformach typu NT a MS Exchange a nikdy to dobre nefungovalo.
Vetsinou to experimentovani koncilo tim, ze na problematickou masinu se
nainstaloval Linux a problemy zmizely a dnes ty pocitace stoji nekde zaprasene v
koute, bezi 24 hodin denne a delaji na pozadi poctivou praci. Administrator si
jich nemusi nijak moc vsimat.

Jen bych dodal, ze nasi zakaznici jsou stredni a velke firmy a statni sektor.
Pod pojmem stredni sit je myslena sit s cca. 200 stanicemi, pod pojmem velka sit
je myslena sit s vice nez 500 stanicemi. Nejvetsi sit ve ktere je Linux (vlastne
nekolik Linuxu) nasazeno ma 1200 stanic, 5 x server NOVELL, centralni
multiprocesorovy Digital jako DB server, 5 x frame relay pripojky do ruznych
pobocek, Internet konektivita a podobne. Hadejte s cim je nejmin problemu v
tehle siti. Napovim, ze Digital to nebude.

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *