Instalce RedHat

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Středa Prosinec 3 14:58:04 CET 1997

> Kdesi jsem cetl, ze doporucovana velikost swapu by mela byt 2 az 2.5
> nasobkem velikosti fyzicke pameti. Prosim, neberte tato cisla jako
> "absolutni a jedina spravna" (nestojim o to, rozpoutat dalsi
> "flamewar").
Nemyslite, ze velikost swapu by se nemela odvozovat podle velikosti
fyzicke ram, ale podle toho, kolik pameti vlastne potrebuju? Ja delam swap
vzdycky 20MB a vzdycky to stacilo. Takze by asi slo delat i mene :)
Zalezi na tom, co tam chcete delat. Pro telneteni swap neni treba vubec
(pokud mate alespon 8MB:)
ale rozhodovani podle RAM je nanic (IMO)

Honza

> 						Honza Klicka

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!