Instalce RedHat

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Středa Prosinec 3 23:04:13 CET 1997

Ahoj!

> Nemyslite, ze velikost swapu by se nemela odvozovat podle velikosti
> fyzicke ram, ale podle toho, kolik pameti vlastne potrebuju? Ja delam swap
> vzdycky 20MB a vzdycky to stacilo. Takze by asi slo delat i mene :)
> Zalezi na tom, co tam chcete delat. Pro telneteni swap neni treba vubec
> (pokud mate alespon 8MB:)
> ale rozhodovani podle RAM je nanic (IMO)

Ne, neni. Linux (zvlast experimentalni verse) se chovaj dost divne
kdyz dojde VM. Pokud mas swap = 2x RAM, tak VM v podstate 'nikdy
nedojde'. (Presneji jeste pred tim nez dojde to bude tak pomaly, ze si
toho vsimnes).
								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).