Instalce RedHat

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 3 16:21:52 CET 1997

> A BTW, neni nahodou velikost swapu v Linuxu limitovana?
> Onehda jsem to zkousel na strojku s velkou pameti a vice
> jak 128 MB si nevzal ;-)

Tohle je zavisle na platforme, lepe receno na PAGE_SIZE a na nastaveni
MAX_SWAPFILES (linux/swap.h).
Tedy na Intelu kupr. to je 8x 128M, sparc64 pak ma 8x 512M.
(formule je jednoducha: PAGE_SIZE^2 * 8).
Dulezitym omezenim je pro Intel kazdopadne 64G (vic uz se do tabulek stranek
nevejde), dale pak 4G (nikde pri swapovani se nepouzivaji 64bitova cisla),
128M je dano pouzitim jedne stranky pro lock_map (bitove pole).
S tim tretim by se asi dalo neco udelat, neco jako dalsi flag do
sys_swapon, ze lock map neni jedna, ale treba 2, 4, 8 nebo 16 stranek.

Cheers,
    Jakub
Jakub Jelinek | jj na sunsite.mff.cuni.cz | http://sunsite.mff.cuni.cz
Administrator of SunSITE Czech Republic, MFF, Charles University
Ultralinux - first 64bit OS to take full power of the UltraSparc
Linux version 2.0.30 on a sparc machine (291.64 BogoMips).