swap (Re: Instalce RedHat)

Středa Prosinec 3 19:45:58 CET 1997

On Wed, 3 Dec 1997, Jaroslav Benkovsky wrote:

> A BTW, neni nahodou velikost swapu v Linuxu limitovana?
> Onehda jsem to zkousel na strojku s velkou pameti a vice
> jak 128 MB si nevzal ;-)

JJ pekne vysvetlil, proc to nejde a jeste dodam, jak to udelat :)
omezeni 128 MB plati pro jeden swapspace, takze staci udelat jich vice
(nejlepe na ruznych discich) a aktivovat vsechny (az do 4 GB - delta)

Jinak velikost swapu je skutecne individualni zalezitost. Ja jsem treba
mel donedavna doma 16 MB RAM (dnes uz mam nastesti 40 MB) + 128 MB swapu,
a i kdyz to zni hrozne, tak jsem to dost casto vyuzil, protoze ladeni
nekterych programu pod ElectricFence vyrobilo s klidem proces, jehoz vm
size byl treba taky 90 MB. Skutecne zalezi na individualnich potrebach.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]