Instalce RedHat

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Čtvrtek Prosinec 4 10:35:43 CET 1997

Jan Hubicka wrote:

> Nemyslite, ze velikost swapu by se nemela odvozovat podle velikosti
> fyzicke ram, ale podle toho, kolik pameti vlastne potrebuju? Ja delam
> swap vzdycky 20MB a vzdycky to stacilo. Takze by asi slo delat i mene
> :)
> Zalezi na tom, co tam chcete delat. Pro telneteni swap neni treba
> vubec (pokud mate alespon 8MB:) ale rozhodovani podle RAM je nanic
> (IMO)

Mate pravdu, ze swap by mel byt tak velky jak velky jej potrebuju.
Nicmene s nejakym swapem musite zacit a proto se doporucuje velikost
swapu. Vyrobci doporucuji velikost swapu treba podle instalace (bezne
instalovane casti OS, vyvojove prostredi atd) a velikosti RAM. Po
ziskani zkusenosti muzete swap zmensit nebo zvetsit, proc ne

                                          Krupka