Instalce RedHat

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 4 17:04:49 CET 1997

AHoj!

> myslim, ze to nemuzu odvozovat od pameti ale od svych potreb. Pokud mam
> 2MB pameti a 4MB ram, tak mi swap dojde. Pomalosti si mozna vsimnu, ale
> stejne nevim. Pokud budu mit sitovej server, nemyslim ze uzivatele budou
> tak uvedomeli a kdyz bude masina pomala, tak s radosti ukonci svuj pine.
> Navic treba pine muze klidne do swapu nahrad 20MB meho inboxu a
> nesahat

Odpoved je ze rychlost masiny v podstate zavisi na pomeru pouzite VM /
celkem RAM. Pro pomery do 0.8 je vse v pohode, kolem 1.0 zacne byt
patrne spomaleni, a kolem 2.0 uz je masina v podstate nepouzitelna,
takze si toho pravdepodobne nekdo vsimne a nekoho killne. Jinymi slovy
VM nedojde a vsechny ty divoky veci co by se deli pri dojiti VM se
pravdepodobne nestanou.

> na to a tak masina pomala nebude.
> Pokud mam 128MB pameti, muzu tvrdit, ze z aplikacema co pouzivam mi
> nedojde. Takze by se spis mel udavat soucet pameti+ram ze ma byt, no

...a jedna aplikace ti utece a behem 100msec mas masinu dole...

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+