tck/tl 8- problem s instalaciou

Tibor Pittich future na chelin.chtf.stuba.sk
Čtvrtek Prosinec 4 14:25:15 CET 1997

Dobry den prajem
Mam problem, chcel som rozchodit eggdrop 1.3.3 (irc robot), pri starte
pisal ze vraj tck error.. Precital som si teda "pokecy" a dozvedel som
sa ze potrebujem najnovsiu verziu tck/tl. Stiahol som si ju teda, vo
verzii 8.0. Dozvedel som sa aj, ze potrebujem novsiu verziu glib. Mam aj
tu, problem je ale, ze ked som to dal nainstalovat z Glint-u, tak to
tiez nezbehlo, skusal som aj jednouzivatelsky rezim..
Potom som zacal skusat rpm -i glib.2........ To mi uz vypisalo
zaujimavejsie veci, vraj potrebujem /bin/sh a /sbin/ldconfig, co ma ale
prekvapilo, lebo tie samozrejme mam.....
Mohol by teda prosim niekto poradit ako na to?
btw. pouzivam RedHat 4.2
Dakujem pekne
Future
--
* Tibor Pittich * Chemicko-technologicka fakulta STU, Radlinskeho 9,