JOKE (Was: Re: Vynucene vyprseni platnosti hesla u RH 4.x) ted uz nejen u RH, APM a AcerNote 350E

Pavel JANIK ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Prosinec 4 23:30:02 CET 1997

   >   Jak v RedHatu 4.x nucene vyexpiruji heslo?

shadow(5). V dalsi release man-pages-cz jiz bude i ceska verze (diky
Petru Blahovi).

Znam jeste jedno, ponekud neortodoxni reseni (doufam, ze si nikdo
nemysli, ze jsem jej nekdy vyzkousel v praxi. Ale neni to genialni?
Ne, mate pravdu, neni. Prosim nezkousejte to. :-))):

--------------------------------- cut here ---------------------------------

#!/bin/bash
#
# crazy-expire-password-util v0.01beta
#
# (!C) 1997, Pavel Janik ml., Pavel.I_hate_spam_.Janik na inet.cz
# Program is licensed under GPL - ftp://prep.ai.mit.edu/pub/gnu/COPYING
#

echo -n "Expire password for user: "; read expire_user

echo -e "passwd # Zde uzivatel zada nove heslo
grep -v \"Zde uzivatel zada nove heslo\" ~/.profile >/tmp/\$\$; \
mv -f /tmp/\$\$ ~/.profile; chmod 700 ~/.profile" >>~${expire_user}/.profile

---------------------------------- cut here ---------------------------------

Celkem se mi to ale libi, asi napisu LSM a uploadnu na sunsite...
Hledejte v /incoming/Linux pod nazvem crazy-expire-password-util.* :-)

Pro zacinajici administratory - doopravdy to prosim nezkousejte,
myslim to vazne! Je to zatim pouze beta. :-) Patche pro tento program
posilejte prosim do /dev/null (nebo na adresu robot_I_love_spam_ na mrp.cz).

Velice se omlouvam se za off-topic.

A pro pozorne ctenare jeste jeden dotaz - pokud nekdo splnuje vsechny
nasledujici podminky, necht se mi prosim ozve:

	1. je postizen notebookem AcerNote 350E
	2. nefunguje mu APM, ale chce s tim neco delat
	3. ma cas a zkusenosti s programovanim v C

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz