hp deskjet 670C pripojena k linuxu

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pátek Prosinec 5 14:02:10 CET 1997

Zdenek Habala wrote:

> Mam tiskarnu viz. $subject. A chtel bych na ni tisknout .ps dokumenty.
> Pouzil jsem na to program gs a sDEVICE=deskjet tisk vsak dopadl zcela
> katastroficky. Zkousel jsem i jine DEVICE co by mohly odpovidat teto
> tiskarne. Ale zadny pozitivni vysledek. Mate s tim nekdo zkusenost.

Mel jsem tuto tiskarnu pripojenou asi 2 hodiny jen abych si vyzkousel,
jak to s linuxem beha. Mam RH 4.1 a pro nastaveni jsem pouzil
"printer configuration" z "Control panelu". Behem chvilky jsem to mel
nastavene a chodilo to uplne O.K. Jestli chcete, tak Vam poslu
konfig. soubory

hp

--
S pozdravem

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Průmyslová 24, Znojmo
e-mail: honzap na obalex.cz (iso 8859-2 friendly)
e-mail: xpolak na informatics.muni.cz