hp deskjet 670C pripojena k linuxu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Prosinec 5 20:03:06 CET 1997

Jan Polak pise:
: Zdenek Habala wrote:
:
: > Mam tiskarnu viz. $subject. A chtel bych na ni tisknout .ps dokumenty.
: > Pouzil jsem na to program gs a sDEVICE=deskjet tisk vsak dopadl zcela
: > katastroficky. Zkousel jsem i jine DEVICE co by mohly odpovidat teto
: > tiskarne. Ale zadny pozitivni vysledek. Mate s tim nekdo zkusenost.
:
: Mel jsem tuto tiskarnu pripojenou asi 2 hodiny jen abych si vyzkousel,
: jak to s linuxem beha. Mam RH 4.1 a pro nastaveni jsem pouzil
: "printer configuration" z "Control panelu". Behem chvilky jsem to mel
: nastavene a chodilo to uplne O.K. Jestli chcete, tak Vam poslu
: konfig. soubory
:
	Mam dj540 a tisk se znacne zlepsi pri pouziti -sDEVICE=cdj500
-sBitsPerPixel=8 (nebo -sBitsPerPixel=24 pro barevny tisk).
Ale uplne staci nakonfigurovat tiskarnu pres RedHatovsky PrintTool.
To udela v podstate to same jednoduseji a _intuitivne_mysi_ :-)

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //