RH5.0 & ncpfs

Jan Krupa 100upa na notorola.sh.cvut.cz
Pátek Prosinec 5 14:29:09 CET 1997

Ahoj,

aby tech problemu nebylo malo mel bych taky jeden:

V distribuci RedHat5.0 je balik ncpfs-2.0.11-2 pro pripojovani disku z
novell servru, problem je v tom, ze program ncpmount ani ncpumount mi
nefunguji tak, jak by meli.

#ncpmount -S novell_server -U login_name mnt_point
Logging into NOVELL_SERVER as LOGIN_NAME
Password:
#
... po pripojeni ma adresar 'mnt_point' tyto atributy:

d---------   1 root     root          512 Nov 24  1960 mnt_point

Prava ani vlasnika se mi pomoci parametru -d -f -u -g nepodarilo zmenit.
Zarazejici je taky cas. Nicmene disk je namapovany a root do nej ma
pristup. Dalsi problem vyvstane pri pokusu disk odpojit.

#ncpumount mnt_point
mnt_point probably not ncp-filesystem
You are not allowed to umount mnt_point
#
...konec, co stim?

Problem jsem obesel tak, ze jsem odinstaloval ncpfs a nahradil jej
balikem z disribuce RH4.2 ncpfs-2.0.5-4. Ted to chodi, ale zajimalo by
me, jestli je to jenom 'muj' problem, nebo je chyba v novem ncpfs.

	Jan Krupa
	J.Krupa na sh.cvut.cz