Potize s Netscape

Matus Uhlar uhlar na svfsun.nissvf.tuke.sk
Pátek Prosinec 5 14:41:53 CET 1997

Antonin Vecera <vecera na brno.bohem-net.cz> wrote:
-> Po spusteni Netscape 4.03 mi ZATUHNE! pocitadlo. Dost mne to vytocilo,
-> protoze od tohoto OS bych tuto reakci necekal.
-> PC je 386/40, 16MB RAM a je tam Linux 2.0.0. Proces nema SUID.

mozno by upgrade jadra pomohol 2.0.0 - fuj
ak su take stare aj kniznice (libc) tak to bude asi tiez dobre upgradnut...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, network manager at faculty of civil engineering
 of Technical University in Kosice, Slovakia