RH5.0 & ncpfs

Jan Vycudilik honza na housle.sh.cvut.cz
Pátek Prosinec 5 15:50:16 CET 1997

Nekdy nedavno jsem cetl v linux.dev.kernel neco o tom, ze prave ncp-utils
si jeste nerozumi s glibc (mimo jine proto jsem se ptal na libc x glibc).
Jestli se pamatuji, nekdo tam sliboval, ze se na "portovani" do glibc
pracuje.

Tak to je mozna prave ten problem. Ovsem nevim, jestli uz je nejaka
novejsi verze. Pouzivam stale libc :-).

Honza