Bootovatelna CDROM

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Prosinec 5 16:30:07 CET 1997

Pavel Kankovsky wrote:

> AFAIK, jadro na RH cdromech je totez jako na disketach--je vicemene hole a
> je k tomu "inicializacni ramdisk" (initrd), ve kterem jsou vsechny mozne
> moduly (tj. i vsechny mozne drivery na scsi radice), coz znamena, ze to
> podporuje prakticky kazdou rozumnou kombinaci hardwaru (samozrejme, ze
> pokud tam neco tak "cudneho", ze na to vubec neni v jadre driver, pak to
> fungovat nebude)

Ano, presne tak.
BTW: Nedavno jsem si ten initrd z instalacni diskety rozgzipoval a
pripojil pres
loop device jako fs, chrutnul se na nej a naivne si myslel, ze pustim
instalacni
program . No pustil, ale ten mi vynadal co je to stupidni napady poustet
ho
na zivem systemu a ukoncil se :)))

> --Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
>           [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]

S pozdravem
  Petr Snajdr