Instalace RH 4.2

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pátek Prosinec 5 16:41:03 CET 1997

Jiri Sachl ing. wrote:

> Kdyz si sezenu pro Win 95 NFS klienta a server, nainstaluju a
> spristupnim sitovej adresar kde je instalace ulozena zbavim se
> neustale hrkajici diskety pri instalaci z ftp serveru ??? ( 486, 8 MB
> ram, 610 HDD )
>
> ???
>
> PLS poradte mi, uz to instaluju ( z lokalniho ftp serveru !!! ) 22:10
> hodin a pra to bude trvat jeste 7:25 !!!

A nebylo by nejrychlejsi,cas i nervy setrici, kdybyste vyndal
z masiny, kde jsou inst. soubory RH 4.2. disk, dal do toho PC, kde
ma byt koncova instalace a provedl instalaci z toho druheho disku?
Akorat je potreba dat pozor, kam davate lilo. Resp. po instalaci a
vyndani toho inst. disku by bylo potreba spravne upravit /etc/fstab
a /etc/lilo.conf a znovu nahodit lilo.

hp

--
S pozdravem

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Průmyslová 24, Znojmo
e-mail: honzap na obalex.cz (iso 8859-2 friendly)
e-mail: xpolak na informatics.muni.cz