Zkusenosti s RH5.0

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Prosinec 6 10:37:41 CET 1997

Derfinak Jan <derfinak na hron.fei.tuke.sk> wrote:
: On Fri, 5 Dec 1997, Jan Kasprzak wrote:

: > 2) Nechodi mi cestina v X11 - kdyz si pustim xev, tak vidim, ze
: > 	XLookupString mi vraci spravne hodnoty, ale kdyz spustim
: > 	xterm, dostanu tohle:
: >
: > 	LANG=cz xterm
: > 	Warning: locale not supported by C library, locale unchanged
: >
: > 	a xterm nezna znaky z ISO-8859-2. Totez pri LC_CTYPE=ISO-8859-2.
: > 	Nevite, kde je problem?

Bohuzial netusim a kedze glibc ani RH 5.0 nemam v plane instalovat kym
sa veci dostatocne neutrasu, obavam sa, ze prilis nepomozem.

Ovsem ako tak pozeram na svoj environment, tak LANG _nemam_
nastavene (prave z dovodu podobnych hlasok) a mam iba LC_CTYPE=sk.
Skuste, ci to nahodou tak nepojde.

BTW, co povie na Mustangu locale -a a ako vyzera /usr/share/locale ?

: Ak nastavim premennu prostredia XLIB_FORCE_I18N_DEBUG, tak dostanem:
: I18N: mode is 1, debugging mode is 1
: I18N: adjusting locale
: I18N: locale not supported by Xlib, locale set to C

Este jeden tip: skontrolujte, ci nahodou v RH 5.0 nie su pomrvene
/usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.{alias,dir}. Toto je totiz
reakcia na problem XSupportsLocale a to (ak sa nemylim, nemam
poruke rozbalenu Xlib) s libc zase az tak moc nesuvisi.

Zdravi
--
					Stano