Zkusenosti s RH5.0

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Sobota Prosinec 6 18:21:16 CET 1997

Jan Kasprzak wrote:

>         Postupne upgraduji stroje ve svem okoli na RH5.0. Jen nekolik
> drobnych problemu:

No jo glibc vs. linc :-(

> 1) Nechodi ssh (nejde spustit). Reseni: vyrobil jsem ssh-1.2.21-1i,
>         je k nalezeni (PGP signovany mym klicem) na adrese
>         ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/ssh/local-fi.muni.cz/
>
> 2) Nechodi mi cestina v X11 - kdyz si pustim xev, tak vidim, ze
>         XLookupString mi vraci spravne hodnoty, ale kdyz spustim
>         xterm, dostanu tohle:
>
>         LANG=cz xterm
>         Warning: locale not supported by C library, locale unchanged
>
>         a xterm nezna znaky z ISO-8859-2. Totez pri LC_CTYPE=ISO-8859-2.
>         Nevite, kde je problem?

Pridam:

	3) KDE - nutnost rekompilace a ani pak nechodi poradne resp. stejne
	4) PostgreSQL - nejak se nejde nakonektit z psql ( mozna jen moje
chyba)

BTW: Co jsem nezkousel a temer se bojim je Netscape. Zkousel jste ho
nekdo?
BTW2:  RedHat Linux 5.0 je zajimava distribuce, ma dost dobrou instalaci
atd, ale
	asi me uz konecne donuti nainstalovat si Debian :-)

> -Yenya

S pozdravem
   Petr Snajdr