Pomaly system! - slow memory support

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pátek Prosinec 5 22:39:43 CET 1997

Ahoj!

> : -> Takze mas stejny problem jako ja: Necachovatelna RAMka. Rozdil je v
> : -> tom, ze ja na to mam patch do kernelu (vlastni vyroby). Horni pamet se
> : -> pak pouziva vyhradne jako diskova cache. Jestli ma nekdo zajem, at mi
> : -> posle maila.
> :
> : navrhujem to poslat linusovi, nech to hodi do novych vyvijanych kernelov;
> : urcite sa tomu kopa ludi potesi...
>
> 	Pokud se nepletu, tohle Pavel uz zkousel ...

Nezkousel jsem to, Linus zahazuje i podstatne cistsi patche. A tohle
je aspon v aktualni versi silne necisty patch, o kterym to vim dokonce
i ja. Pro me funguje, ale neni to dobra vec (tm). [Ono: je vubec
otazka jak by pripadny support pro pomalou ramku mohl vypadat. Co s
tou ramkou? Jen diskova cache? To neni optimalni, co kdyz rychla ramka
dojde? ... Jestli nekdo zna reseni, SEM S NIM!]

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).