Pomaly system! - slow memory support

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Prosinec 6 20:03:23 CET 1997

Pavel Machek pise:
: Ahoj!
:
: > : -> Takze mas stejny problem jako ja: Necachovatelna RAMka. Rozdil je v
: > : -> tom, ze ja na to mam patch do kernelu (vlastni vyroby). Horni pamet se
: > : -> pak pouziva vyhradne jako diskova cache. Jestli ma nekdo zajem, at mi
: > : -> posle maila.
: > :
: > : navrhujem to poslat linusovi, nech to hodi do novych vyvijanych kernelov;
: > : urcite sa tomu kopa ludi potesi...
: >
: > 	Pokud se nepletu, tohle Pavel uz zkousel ...
:
: Nezkousel jsem to, Linus zahazuje i podstatne cistsi patche. A tohle
: je aspon v aktualni versi silne necisty patch, o kterym to vim dokonce
: i ja. Pro me funguje, ale neni to dobra vec (tm). [Ono: je vubec
: otazka jak by pripadny support pro pomalou ramku mohl vypadat. Co s
: tou ramkou? Jen diskova cache? To neni optimalni, co kdyz rychla ramka
: dojde? ... Jestli nekdo zna reseni, SEM S NIM!]
:
	Jedna moznost je napsat specialni block device driver pro pomalou
ram, ktery by fungoval podobne jako loop, ale provadel by caching.
Na druhou stranu toto by prineslo vic kopirovani, nez je zdravo.
Tezko rict. Co dela ten tvuj patch?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/