Zkusenosti s RH5.0

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Sobota Prosinec 6 20:19:05 CET 1997

Jan Kasprzak wrote:

> : BTW2:  RedHat Linux 5.0 je zajimava distribuce, ma dost dobrou instalaci
> : atd, ale asi me uz konecne donuti nainstalovat si Debian :-)
>
>         Vzhledem k tomu, ze problemy zpusobuje knihovna (aspon ty se ssh),
> Debianem si nepomuzes (pokud mas puvodni ssh kompilovany proti libc 5.3.12).

No nebudu vyvolavat flamewar a navic se spravcem konference :))))

>         Me se Hurricane _dost_ libil. Kdyz jsem si upgradoval notebook,
> dokonce se me ani neptal jestli mam PCMCIA a rovnou mi rekl, ze mam a ze
> potrebuji druhou disketu. AnotherLevel je taky dost dobry, i kdyz jsem
> ho jeste prilis neprozkoumal. A pro hromadne instalace je KickStart
> nenahraditelny.

Souhlasim. Me se taky libi. Instalace je znacne jednodusi nez v cemkliv
co
jsem  zatim instaloval (IRIX, Win95,NT, jine distribuce Linuxu ).
 V principu definitivni osobni nazor si udelam v momente
kdy budu vedet jak je RedHat jako tvurce distribuce otevreny svetu ;-)
( narazim napr. na cestinu apod.)

if not then
	debian :-)

S pozdravem